reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petronela (Nela) Šterbová

Petronela (Nela) Šterbová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcela by som dospieť do momentu, kedy "byť spokojný" nebude len cesta, ale stav. Zoznam autorových rubrík:  Výkriky do tmyÚvahyReportážeSpomienkyPoetry

reklama

Reportáže

Pošta zo Sarajeva

Petronela (Nela) Šterbová

Pošta zo Sarajeva

N: „Mám na Teba jednu, veľmi intímnu otázku. Ak nechceš, nemusíš mi na ňu odpovedať. Si pripravený zomrieť?“

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 004x
  • 19
Ženy, prekonajte strach!

Petronela (Nela) Šterbová

Ženy, prekonajte strach!

Predstaviteľku tohto príbehu dobre poznám. Mladá žena, niečo vyše 25- ročná. Raz večer pri kúpeli, si objavila v prsníku hrčku.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 246x
  • 17
Kráľovstvo ticha

Petronela (Nela) Šterbová

Kráľovstvo ticha

Vstávam skôr ako inokedy, nedá sa spať. Ja a môj spoločník, (tútor a otec v jednom), dorazíme na miesto stretnutia. S radosťou si uľavím, že nie sme sami, aj keď o to viac si uvedomujem, že včerajší žart sa stáva realitou. Aj iní blázni si prišli po svoju dávku adrenalínu a zimy. Hoci je krásne, vôbec sa nečudujem, že okrem našej skupiny tu niet ani nohy. Viem, že z tohoto dobrodružstva sa len tak ľahko nevyzujem.

  • 21. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 472x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu